Els Casals, de Sagàs, revaliden un any més la seva Estrella Michelin. La gala, celebrada anit a Barcelona, també va certificar el distintiu d'Estrella Verda, que premia la sostenibilitat de l'establiment i l'aposta per un producte de proximitat i temporada, al restaurant berguedà, dirigit pel xef Oriol Rovira.
[noticiadiari]2/265837[/noticiadiari]
Amb tot, l'esdeveniment va refermar que Catalunya és terra de gastronomia reconeguda i prestigiosa, comptant amb 5 restaurants amb tres estrelles (la màxima categoria), 7 amb dues estrelles i 43 amb una estrella. Consulta el llistat a continuació:
[noticiadiari]2/265847[/noticiadiari]
A més de les estrelles, la gala també va atorgar reconeixements especials a Juan Mari Arzak (Arzak, Donostia / San Sebastián), premi al Xef Mentor; Martina Puigvert (Les Cols, Olot), premi al Xef Jove; Joan Carles Ibáñez (Lasarte, Barcelona), premi al Servei de Sala; i Josep Roca i Fontané (El Celler de Can Roca, Girona), premi al Sommelier.
[noticia]27176[/noticia]
Els Casals revaliden l'Estrella Michelin
El restaurant de Sagàs també manté el distintiu d'Estrella Verda
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de novembre de 2023 a les 09:20
Et pot interessar
-
Societat
El manual d'acollida del Camí dels Bons Homes es fa lloc al Global Ecotourism Forum 2025
-
Societat
Berga engega el cicle «Trilogia de la mort» parlant de cinema de terror
-
Societat
Tres eixos, 27 accions i 12,5 milions d'euros: les propostes per transformar el Barri Vell de Berga
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 25 i 26 d'octubre
-
Societat
Cal Rosal dona la benvinguda al Mercat de Productes de la Terra
-
Societat
L'Energètica preveu tenir l'auditoria sobre la central reversible de la Baells a final d'any
