L'associació de veïns del Tossalet de les Forques de Berga ha lliurat a la presidenta de Càritas Berga, Glòria Simón, el 50% dels donatius del sorteig de Reis.
En total, l'associació ha aconseguit 650 euros de donatius durant aquestes festes, dels quals 325 euros són per les despeses de funcionament de l'entitat i els altres 325 euros per a les famílies necessitades de la ciutat que, a causa de la pandèmia i les seves conseqüències, han crescut exponencialment aquests darrers mesos.
En un comunicat, l'entitat ha agraït el suport de tothom a l'hora de col·laborar amb les butlletes del sorteig i, sobretot, a les persones voluntàries que, dia a dia, dediquen "el seu temps i esforç a ajudar els nostres veïns i veïnes per poder anar endavant i viure dignament".
Els veïns del Tossalet de les Forques lliuren a Càritas el 50% dels donatius del sorteig de Reis
L'entitat ha aconseguit 650 euros, dels quals 325 euros són per les despeses de funcionament de l'entitat i els altres 325 euros per a les famílies necessitades de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de gener de 2021 a les 16:50
Et pot interessar
-
Societat
El Berguedà celebra la salut: la comarca no ha venut cap premi gros de la loteria de Nadal
-
Societat
Una prèvia de Nadal blanca a l'Alt Berguedà
-
Societat
La Cambra dona suport al projecte per a la construcció d'una central reversible a la Baells
-
Societat
El Pla de Barris de la Generalitat passa de llarg el Berguedà
-
Societat
L'ACA posa a prova les sirenes que han d'alertar la població del trencament de la presa de la Baells
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 19, 20 i 21 de desembre
