L'Agència de Desenvolupament del Berguedà ha engegat una campanya per fomentar la formació i ajudar en el seu recorregut laboral els joves de la comarca. La iniciativa s'ha titulat "Para. Pensa. Actua", i la conformen tres blocs. El primer està dirigit a joves entre 16 i 29 anys, usuaris de Garantia Juvenil i Demandants d'Ocupació No Ocupats. El segon té per objectiu donar a conèixer els serveis d'emprenedoria de l'ADBerguedà als joves. I l'últim espot té com a destinataris aquells joves amb un recorregut formatiu universitari que vulguin complementar la seva formació.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=w15jmDCue2A[/youtube]
El president de l'Agència de Desenvolupament del Berguedà, Lluís Vall, ha destacat que "els nostres joves són un dels col·lectius que la Covid-19 ha deixat amb una situació molt delicada, i l'atur juvenil ha augmentat exponencialment per culpa de la precarització dels contractes. La falta de contractació de talent també és un deute pendent a la comarca, per tant, cal que tots els agents fem el possible per donar un futur millor al jovent".
Des de l’inici de la pandèmia l'Agència ha implementat més de 50 formacions dirigides a diferents col·lectius, i moltes d’aquestes van dirigides al col·lectiu jove, amb la voluntat de fomentar el seu retorn al sistema educatiu, però també per millorar les seves competències professionals i d’emprenedoria.
[plantillacoronavirus]
L'Agència engega una campanya per fomentar la formació i professionalització dels joves del Berguedà
Els joves són un dels col·lectius que la Covid-19 ha deixat amb una situació molt delicada, i l'atur juvenil ha augmentat exponencialment per culpa de la precarització dels contractes
ARA A PORTADA
- Pilar Màrquez Ambròs
- Exredactora de NacióBerguedà
Publicat el 30 de desembre de 2020 a les 14:04
Actualitzat el 30 de desembre de 2020 a les 14:13
Et pot interessar
-
Societat
L'ACEB assessora laboralment més de 170 persones al Berguedà durant el 2025
-
Societat
Puig-reig renova l'asfalt i millora l'accessibilitat al centre del poble
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 24 i 25 de gener
-
Societat
En marxa la nova edició de la Cuina de la Caça i la Tòfona del Berguedà
-
Societat
Bagà rendeix homenatge al seu teixit esportiu en la nova Nit de l'Esport
-
Societat
Les precipitacions persistents acumulen la neu a les cotes més altes del Berguedà
