L'Agència de Desenvolupament del Berguedà ha engegat una campanya per fomentar la formació i ajudar en el seu recorregut laboral els joves de la comarca. La iniciativa s'ha titulat "Para. Pensa. Actua", i la conformen tres blocs. El primer està dirigit a joves entre 16 i 29 anys, usuaris de Garantia Juvenil i Demandants d'Ocupació No Ocupats. El segon té per objectiu donar a conèixer els serveis d'emprenedoria de l'ADBerguedà als joves. I l'últim espot té com a destinataris aquells joves amb un recorregut formatiu universitari que vulguin complementar la seva formació.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=w15jmDCue2A[/youtube]
El president de l'Agència de Desenvolupament del Berguedà, Lluís Vall, ha destacat que "els nostres joves són un dels col·lectius que la Covid-19 ha deixat amb una situació molt delicada, i l'atur juvenil ha augmentat exponencialment per culpa de la precarització dels contractes. La falta de contractació de talent també és un deute pendent a la comarca, per tant, cal que tots els agents fem el possible per donar un futur millor al jovent".
Des de l’inici de la pandèmia l'Agència ha implementat més de 50 formacions dirigides a diferents col·lectius, i moltes d’aquestes van dirigides al col·lectiu jove, amb la voluntat de fomentar el seu retorn al sistema educatiu, però també per millorar les seves competències professionals i d’emprenedoria.
[plantillacoronavirus]
L'Agència engega una campanya per fomentar la formació i professionalització dels joves del Berguedà
Societat
Els joves són un dels col·lectius que la Covid-19 ha deixat amb una situació molt delicada, i l'atur juvenil ha augmentat exponencialment per culpa de la precarització dels contractes
ARA A PORTADA
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
-
Societat L'Hospital de Berga llança un projecte per a la rehabilitació a casa amb vídeos i exercicis guiats Redacció
- Pilar Màrquez Ambròs
- Exredactora de NacióBerguedà
Publicat el
30 de desembre de 2020 a
les 14:04
Actualitzat el
30 de desembre de 2020 a les
14:13
Et pot interessar
-
Societat
L’Hospital de Berga tindrà l'única ressonància magnètica pública de la comarca
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
-
Societat
Els opositors a la central de la Baells en reclamen al Parlament la suspensió cautelar
