Aquesta setmana representants de les associacions de veïns de Berga es van reunir amb l’equip de govern de la ciutat per abordar el tema de les pintades i bretolades ocorregudes a la vigília del 8M. Fonts de les associacions veïnals expliquen que valoren molt positivament el fet que des del consistori se’ls hagi escoltat, però lamenten que no es vulgui actuar contra les persones que van fer-ho i que han generat una despesa important en tasques de neteja.
Els representants de les associacions consideren que “si n’actua contra aquesta gent, es legitima a qualsevol persona que fa bretolades a la ciutat i se’ls dona llum verda a què actuïn impunement”. A més, consideren “molt greu” el fet que s’atemptés contra el patrimoni històric de la ciutat i s’assenyalés algun comerç de la ciutat.
Expliquen també que, abans de recórrer a la policia o a l’ajuntament, intenten solucionar els problemes des de les mateixes associacions fent pedagogia, però creuen que en aquest cas no és suficient. “Quan les bretolades són així d’importants i assenyalen persones creiem que s’ha d’actuar amb més força per no legitimar la impunitat”. Finalment, van acordar que l’equip de govern els presentarà una proposta i es tornaran a trobar d’aquí un mes.
Les associacions de veïns s'han reunit amb l’equip de govern per abordar el tema de les pintades del 8M a Berga
Des de les associacions valoren positivament la predisposició de l’equip de govern a reunir-se i intentar solucionar els problemes de la ciutat, però lamenten falta de fermesa davant aquest tipus de bretolades
ARA A PORTADA
-
El PSC de Berga planteja tancar les entrades sud i centre quan hi hagi molt trànsit en sentit nord Lídia López
-
Dos dies consecutius de frenesí ciclista al Berguedà: aquest és el recorregut de la Volta a Catalunya 2026 Lídia López
-
Les alcaldies del Berguedà reclamaran conjuntament mesures per millorar la seguretat de la C-16 Redacció
-
-
Publicat el
19 de març de 2021 a
les 11:26
Et pot interessar
-
Societat
«Dones Actives» impulsa cinc activitats per reforçar la cohesió social entre les veïnes de Berga
-
Societat
El PP porta al Parlament la retirada de les cargoleres de l'Institut Guillem de Berguedà
-
Societat
Gironella es bolca amb el Carnestoltes amb dues jornades frenètiques de celebració
-
Societat
Sis restaurants acolliran els sopars maridats de la Cuina de la Caça i la Tòfona del Berguedà
-
Societat
Els recursos turístics del Berguedà tornen a superar els 200.000 visitants
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 30 i 31 de gener, i 1 de febrer
