Pel que fa a l’Espunyola, s’han cartografiat 417 hectàrees que inclouen el sòl urbà consolidat segons el Mapa Urbanístic de Catalunya (MUC), ampliant aquesta delimitació en zones d’interès pel municipi, encara que estiguin en sòl no urbanitzable, com són les possibles zones inundables i un seguit de masies i naus disseminades al costat de la carretera de Tresserra i la C-26. A Saldes, per altra banda, s’han cartografiat 156 hectàrees que es corresponen a la superfície de sòl urbà i urbanitzable del municipi, així com les hectàrees del sòl no urbanitzable necessàries per a la planificació urbanística dels seu àmbit territorial.
Aquestes cartografies estan realitzades a partir de les fotografies aèries que utilitzen tècniques fotogramètriques i treball de camp.

La Diputació de Barcelona lliura la cartografia del municipi a l'Ajuntament de l'Espunyola. Foto: Diputació de Barcelona