L'Hospital de Berga ha fet una aposta per augmentar i millorar l'oferta de formació pels seus professionals, que en els últims anys s'havia vist reduïda a causa de la pandèmia. Un exemple és que en el tercer trimestre del 2022, els professionals ja han superat les 664 hores formatives que es van realitzar el 2021 a través de 38 propostes. A falta de tancar l'últim trimestre, ja s'han dut a terme mig centenar de formacions.
El nou pla de formació, coordinat per una Unitat de Formació integrada per professionals del centre, inclou formació relacionada amb el suport vital avançat, que atorgarà als professionals participants un certificat amb validesa a tota Europa. També s'ha apostat perquè els professionals disposin de l'Acreditació de Competències en Tecnologies de la Informació (ACTIC), amb l’objectiu que tot el personal administratiu del centre hagi fet la formació i la prova d’avaluació en un termini de dos anys.
Paral·lelament, s’està treballant en l’organització d’unes jornades obertes a professionals d'altres centres sobre maneig de via aèria per a no anestesiòlegs, on s'estrenarà el maniquí interactiu que el mateix Hospital de Berga ha adquirit per fer pràctiques. També es reprèn, de forma periòdica i obligatòria, la formació en mobilització segura de persones; i s’està preparant un pla de millora en l’atenció en català per formar els professionals sanitaris nouvinguts en llengua catalana, i facilitat així, la comunicació amb les persones usuàries i les seves famílies.
El pla de formació d’aquest any es completa amb altres propostes com cursos i tallers. També amb jornades sobre intel·ligència emocional, gestió de l’estrès i de conflictes. A més de formacions sobre la normativa en protecció de dades o lideratge d’equips. Els professionals de l’Hospital de Berga també participen en sessions clíniques compartides amb altres centres.
L'Hospital de Berga augmenta les hores de formació als seus professionals sanitaris
En el tercer trimestre del 2022 ja s'han superat les 664 hores formatives que es van realitzar el 2021
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de novembre de 2022 a les 13:35
Actualitzat el 17 de novembre de 2022 a les 13:41
Et pot interessar
-
Societat Olvan s'ha proposat millorar la connexió de Cal Rosal amb la Via Verda del Llobregat
-
Societat El Berguedà disposa de quatre oficines empresarials de transició energètica acreditades
-
Societat Entra en funcionament la nova variant de Sagàs
-
Societat Berga impulsa una campanya per reivindicar la piscina com un espai de convivència
-
Societat Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 11, 12 i 13 de juliol
-
Societat La benedicció dels vehicles pels Cristòfols a Berga canvia d'ubicació aquest 2025