L'Hospital Sant Bernabé de Berga continua sumant ingressos per Covid-19. Si en el darrer balanç de divendres passat hi havia 7 pacients ingressats, aquest dimecres n'hi ha 9, dos pacients positius més.
D'acord amb el darrer balanç, des del 18 de desembre s'han registrat dues noves defuncions i 7 nous ingressos. També hi ha hagut una alta i un trasllat a un altre centre hospitalari, ja que l'hospital comarcal berguedà no disposa d'Unitat de Cures Intensives (UCI).
Pel que fa als professionals sanitaris que donen positiu, n'hi ha 7, un menys que fa cinc dies.
[plantillacoronavirus]
L'Hospital Sant Bernabé de Berga registra dos morts més per coronavirus
Societat
La xifra de pacients ingressats a la planta Covid s'enfila a 9, dos més que fa cinc dies
ARA A PORTADA
-
Successos Un incident amb la bateria d'un mòbil a un institut de Bagà obliga a desallotjar l'edifici Redacció
-
Contingut patrocinat Campdevànol es transforma en un escenari de llum amb la Fira de les Espelmes 2026 Redacció
-
-
Successos Mor ofegat un jove de 18 anys de Navàs a la resclosa de l'Ametlla de Merola Pere Fontanals
-
Successos Els Mossos detenen dos veïns de Berga relacionats amb el cadàver del pantà de la Baells Redacció
- Pilar Màrquez Ambròs
- Exredactora de NacióBerguedà
Publicat el
23 de desembre de 2020 a
les 14:34
Actualitzat el
23 de desembre de 2020 a les
14:51
Et pot interessar
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
-
Societat
Els opositors a la central de la Baells en reclamen al Parlament la suspensió cautelar
-
Societat
La Nou i Vilada voten dissabte si volen la central reversible de la Baells: «Acatarem el resultat que surti»
