Tres joves de Berga van tenir un accident de trànsit, aquest dijous al vespre a la A-2, a Pallejà, quan tornaven de veure el partit de futbol Trofeu Joan Gamper. Segons han explicat ells mateixos a NacióBerguedà i ha ratificat el Servei Català de Trànsit (SCT), els fets van passar al voltant de la una de la matinada al punt quilomètric 597,9.
Tal com han relatat, una furgoneta els va envestir des del tercer carril, motiu pel qual van perdre el control del vehicle. Al lloc dels fets s'hi van desplaçar dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i els Mossos d'Esquadra van tallar la carretera durant una estona. No obstant això, el SCT no destaca alternacions importants del trànsit, tot i que un dels ocupants del vehicle va acabar ferit lleu.
Tres joves de Berga s'accidenten a la A-2 de tornada del Gamper
Els afectats expliquen que una furgoneta els va envestir a l'altura de Pallejà
ARA A PORTADA
-
El Teatre Municipal de Berga aixecarà el teló amb 13 espectacles la primera meitat del 2026 Lídia López
-
-
El plenari de Berga estrena la nova composició amb la sortida de Lluís Minoves del grup de BeGI Lídia López
-
-
Tània Verge deixa el Parlament i entra Alba Camps, número dos dels opositors a Junqueras Marc Descals | Lluís Girona Boffi
Publicat el 06 d’agost de 2015 a les 21:00
Actualitzat el 06 d’agost de 2015 a les 21:13
Et pot interessar
-
Societat
Gironella inaugura un nou tram de la Via del Carrilet
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 16, 17 i 18 de gener
-
Societat
Cercs demana una actuació «urgent» a la C-16 per reduir la sinistralitat
-
Societat
La Corrida de Puig-reig 2026: programa, dates i horaris
-
Societat
Puig-reig viurà una nova edició de la Corrida, una festa arrelada i que evoluciona
-
Societat
Ja es pot circular per la C-16: reobert un carril en cada sentit
