VÍDEO George Freginald es proclama el creador de totes les cançons del «sí» i el «no» a la independència

Publicat el 07 de setembre de 2017 a les 13:25
Actualitzat el 07 de setembre de 2017 a les 13:33
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wSlPU2E-p_Y[/youtube]
George Freginald no n'ha tingut prou en amagar-se i fer-se el locutor més esperat de Catalina Ràdio, l'antiga Catalunya Ràdio, sinó que hi ha tornat en una nova entrevista, on ha demostrat que pot ser el youtuber més esperat.

Des del programa #PopapChallenge, Freginald, creador de totes les cançons i també de l'últim tema de Txarango a favor del "sí" a la independència, ha demostrat les seves habilitats com a youtuber. Un artista polifacètic, ha explicat, que també ha compost les cançons a favor del "no", com "No te vayas de mi España", inspirant-se en la lletra original de "No te vayas de Navarra". 

"La pela és la pela..., si pagues, rai, jo et faré la cançó que vulguis", ha afirmat en directe. A més, ha afegit: "Ahir mateix l'Agnès Arrimadas em va contractar perquè li cantés una cançó de bressol abans d'anara dormir".