[vimeo]117575872[/vimeo]
Àngel Llàcer es 'prepara' d'una forma molt peculiar per ser el presentador, per segon any consecutiu, de la gala de lliurament dels Premis Gaudí, que tindrà lloc l'1 de febrer al Sant Jordi Club. Per presentar la gran festa del cinema català, Llàcer es prepara per emular figures del cinema com Charlot, Esther Williams, el Fantasma de l'Òpera i Alex, el protagonista de 'La Taronja Mecànica' en l'espot promocional de la cerimònia.
En clau d'humor l'espot és ple de referències al cinema clàssic que mostra la preparació que requereix presentar la gala dels Gaudí a partir d'un homenatge a pel·lícules com 'La quimera de l’or' de Charles Chaplin i 'La taronja mecànica' de Stanley Kubrick i on la campiona del món de natació Ona Carbonell, la soprano Maria Bayo i la presidenta de l’Acadèmia del Cinema Català, Isona Passola fan els seus respectius 'cameos'.
L'anunci, que s'estrena aquest divendres, 23 de gener, es podrà veure en 57 sales d’exhibició del Gremi d'Empresaris de Cinemes de Catalunya, a més de diversos mitjans de comunicació, tot i que una versió reduïda ja és visible a les pantalles de les estacions de Metro dels Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).
Enguany la gala es podrà seguir en directe per TV3 i per La Xarxa de Comunicació Local, encarregada l'any passat de la retransmissió a causa de la vaga de treballadors de TV3. També s'emetrà un especial pre-gala amb l’arribada dels nominats i convidats a la catifa vermella del Sant Jordi Club, des de les vuit del vespre.
ARA A PORTADA
-
-
Cristóbal Montoro i vuit més: la llista de ministres imputats de José María Aznar Lluís Girona Boffi
-
Montoro es dona de baixa del PP després de ser acusat de beneficiar empreses gasistes quan era ministre Redacció
-
-
Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa Lluís Girona Boffi
Publicat el 23 de gener de 2015 a les 14:10
Et pot interessar
-
Cultura Una Setmana del Llibre de «màxims» a Arc de Triomf: 93 casetes i 312 expositors
-
Cultura Jordi Amat guanya el Premi Bones Lletres d'Assaig amb una mirada sobre Barcelona
-
Cultura El Món de la Tele i Next enforteixen la seva aposta editorial
-
Cultura Dagoll Dagom diu adeu amb l’última funció de «Mar i cel» aquest diumenge
-
Cultura «Mar i Cel» arribarà als cinemes per Nadal
-
Cultura Polèmica per la representació d'una obra de teatre catalanòfoba en un acte de l'Ajuntament de Barcelona