Noves dates i escrivint cançons per a l’any que ve!!!#antòniafont #antoniafont #paudebon #peredebon#jaumemanresa #joanrocapedrosa #joanmiqueloliver#mallorca #inca #barcelona @JoanmiOliver @oigovisionespro @primavera_sound@fonartmusic@incaciutat@palausantjordi pic.twitter.com/gHUHAyDUBn
— Antònia Font (@Antonia_Font) June 21, 2021
Les entrades sortiran a la venda l'1 de juliol. La primera actuació dels Antònia Font serà l'11 de juny, durant el segon cap de setmana del festival Primavera Sound. Vuit anys després de separar-se, la banda formada per Joan Miquel Oliver, Pau Debon, Jaume Manresa, Joan Roca i Pere Debon va confirmar en un vídeo que tornarien a actuar junts.
En aquell moment, ja van anunciar que seria "l'inici d'un retorn, un punt de partida", segons van explicar fonts del grup a l'ACN. Antònia Font es va dissoldre el 2013 després de setze anys en actiu i nou discs. El 2018 ja va fer una actuació excepcional per participar en el Concert per la Llibertat d'Expressió a Palma.