L'escriptor i guinista Jair Domínguez i la presentadora de televisió Bibiana Ballbé hauran de declarar davant del jutge de l'Audiència Nacional Javier Gómez Bermúdez pel polèmic capítol del programa Bestiari Ilustrat en el que se simulava disparar contra dibuixos en forma de diana amb les cares del rei d'Espanya, el príncep d'Anglaterra iun dibuix amb la cara del rei en forma de diana.
El jutge, en el marc de les diligències obertes contra l'espai el passat mes d'octubre ha demanat als jutjats de Barcelona i Girona, on resideixen els dos imputats, que interroguin a Domínguez i Ballbé per la seva relació amb els fets.
L'emissió del 9 d'octubre de 'Bestiari il·lustrat', que incloïa les polèmiques imatges, va foçar la dimisió de la seva directora, Mai Balaguer, i la suspensió del programa fins aquest 2013, que ha recuperat l'emissió dels programes ja enregistrats.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de gener de 2013 a les 15:35
[vimeo]51200654[/vimeo]
Et pot interessar
-
Cultura Subhasten una pintura inèdita i una escultura icònica de Salvador Dalí
-
Cultura L'Aragó insisteix a portar la contrària al MNAC per les obres de Sixena
-
Cultura Sixena: més llenya al foc pel trasllat de les obres
-
Cultura Més de 3 milions d'espectadors als teatres de Barcelona: quines van ser les obres més vistes?
-
Cultura Mor el cantant Rick Davies, cofundador de Supertramp
-
Cultura Alfredo Relaño, acomiadat del grup Prisa després de 49 anys