Roth ha assegurat que la pel·lícula parla del xoc de cultures entre una generació d'intel·ligents universitaris que fan servir els seus mòbils com armes i que entenen l'activisme d'una forma vaga -"no es molesten massa en això, retwittejant-ho en tenen prou"-- i una aldea indígena que desconeix qualsevol tecnologia. La pel·lícula, amb dosis de canibalisme més que explícit, explica el viatge d'uns activistes al Perú per impedir que la destrucció de la jungla acabi amb l'existència d'una aldea amazònica, que, tot i això, no rebrà als activistes amb la mateixa consideració, en la línia filmogràfica de Roth, director de la saga 'Hostel'.
La pel·lícula es va rodar en un poble a tres hores de tota civilització --a l'òrbita del poble peruà de Tarapoto--, on no sabien el que era ni una pel·lícula, ni una televisió, ni tan sols un glaçó de gel, per la qual cosa l'equip de Roth va projectar a l'aldea 'l'Holocaust caníbal', de Ruggero Deodato: "Va ser la primera pel·lícula que van veure", ha explicat Roth, que a més va repartir càmeres fotogràfiques entre els nens i va reconstruir sostres d'algunes cases. A més del perill de la zona per la presència d'animals com taràntules, Roth va viure el rodatge com una experiència "salvatge i increïble" que ja presagiava de la seva documentació basada en els documentals de National Geographic sobre el Brasil i el Perú, ha dit.