[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Mp4Is5B5Itw[/youtube]
Teatre, música, cinema, festes populars, exposicions i tota la resta de manifestacions culturals possibles són l'argument principal de la nova campanya publicitària d'estrella Damm, que fa una crida a assistir a actes culturals a partir del lema 'Entrena l'ànima'.
Amb un text senzill que convida el públic a "aixecar-se del sofà", la companyia cervesera complementa la campanya Mediterraniàment amb aquest espot en el qual hi han intervingut, entre d'altres el cuiner Albert Adrià, el mag Antonio Díaz, l'actriu Clara Segura, l'actor El Brujo, el ballarí Israel Galván, el cantautor Joan Colomo i l'humorista José Corbacho.
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de febrer de 2014 a les 13:15
Et pot interessar
-
Cultura «Catalunya continua sent vista a Espanya com l’enemic interior»
-
Cultura El món de l'art també pressiona per evitar el trasllat de les pintures de Sixena: «Per què la Dama d'Elx i el Guernica no?»
-
Cultura La Nit Irla premia la tasca per la pau i pel català davant la «banalitat del mal»
-
Cultura «Una pèrdua irreparable»: clam dels exconsellers de Cultura contra el trasllat de les obres de Sixena
-
Cultura Aquesta és la millor cançó en català del 2024, segons els premis de l'Acadèmia de la Música
-
Cultura La cantant Jessie J anuncia que té càncer de mama en fase inicial