[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Mp4Is5B5Itw[/youtube]
Teatre, música, cinema, festes populars, exposicions i tota la resta de manifestacions culturals possibles són l'argument principal de la nova campanya publicitària d'estrella Damm, que fa una crida a assistir a actes culturals a partir del lema 'Entrena l'ànima'.
Amb un text senzill que convida el públic a "aixecar-se del sofà", la companyia cervesera complementa la campanya Mediterraniàment amb aquest espot en el qual hi han intervingut, entre d'altres el cuiner Albert Adrià, el mag Antonio Díaz, l'actriu Clara Segura, l'actor El Brujo, el ballarí Israel Galván, el cantautor Joan Colomo i l'humorista José Corbacho.
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de febrer de 2014 a les 13:15
Et pot interessar
-
Cultura Una Setmana del Llibre de «màxims» a Arc de Triomf: 93 casetes i 312 expositors
-
Cultura Jordi Amat guanya el Premi Bones Lletres d'Assaig amb una mirada sobre Barcelona
-
Cultura El Món de la Tele i Next enforteixen la seva aposta editorial
-
Cultura Dagoll Dagom diu adeu amb l’última funció de «Mar i cel» aquest diumenge
-
Cultura «Mar i Cel» arribarà als cinemes per Nadal
-
Cultura Polèmica per la representació d'una obra de teatre catalanòfoba en un acte de l'Ajuntament de Barcelona