[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9XVpZMgImro[/youtube]
La catalana Isabel Coixet i els actors i directors Santiago Segura i Paco León estrenaran els seus nous curtmetratges al Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, que tindrà lloc a Sitges del 9 al 18 d'octubre. Els curtmetratges formen part de la segona edició de Cinergía, una iniciativa de Gas Natural Fenosa que compta amb la col·laboració d'El Terrat.
El popular Santiago Segura presentarà el curtmetratge Nivel 7, una obra protagonitzada per Anabel Alonso, Enrique Villén i Joaquín Reyes, que comença amb la visita sorpresa del president d'una comunitat de veïns –que viu obsessionat amb el consum responsable– a una veïna d'aparença de senyora discreta i que malgasta compulsivament els watts. La producció es mou entre la tensió, l'emoció, l'humor i... un crim.
Al costat de la nova obra de Santiago Segura, aquesta edició de Cinergía també presenta els curtmetratges que han dirigit Isabel Coixet, Paco León i el jove guanyador del concurs de guions, Josep Pujol Bonet. La cineasta catalana Isabel Coixet presenta un repartiment foramt per Sílvia Abril, Julián López, Kira Miró, Rodrigo Guirao i Andreu Buenafuente. I Paco León ha treballat amb Carmen Maura i Secun de la Rosa.
Isabel Coixet i Santiago Segura estrenaran curtmetratge a Sitges
Les obres formen part del cicle "Cinergía"
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de juliol de 2015 a les 12:57
Actualitzat el 31 de juliol de 2015 a les 13:03
Et pot interessar
-
Cultura Subhasten una pintura inèdita i una escultura icònica de Salvador Dalí
-
Cultura L'Aragó insisteix a portar la contrària al MNAC per les obres de Sixena
-
Cultura Sixena: més llenya al foc pel trasllat de les obres
-
Cultura Més de 3 milions d'espectadors als teatres de Barcelona: quines van ser les obres més vistes?
-
Cultura Mor el cantant Rick Davies, cofundador de Supertramp
-
Cultura Alfredo Relaño, acomiadat del grup Prisa després de 49 anys