Sovint parem poca atenció a les coses quotidianes. I per molts de nosaltres la ràdio n'és una. L'escoltem a la dutxa, al cotxe o a la nit per adormir-nos. Ens acompanya i ens informa.
Avui és Dia mundial de la ràdio i Catalunya Ràdio i RAC1 s'han implicat i, com sempre, han buscat ser originals. La pública locutarà des de bars, cases... on els hagin dit els oients. I la privada capgirarà la seva programació.
Per celebrar-ho, també podeu llegir l'entrevista que NacióDigital ha fet a Jordi Basté (es mulla de valent, com ha de ser) i els articles de Ricard Ustrell (aquí) i Saül Gordillo (aquí).
La ràdio, avui de cap per avall
Cultura
Catalunya Ràdio locuta des de l'exterior i RAC1 canvia els locutors per commemorar el Dia mundial de la ràdio
ARA A PORTADA
-
-
Política Junqueras confirma per l'11S: «La pluja em va fer fora l'any passat» Bernat Castanyer Colomer
-
Política Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans? Bernat Castanyer Colomer
-
-
Política L'UCE evoca Muriel Casals per recuperar la unitat: «L'independentisme era guapo» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
13 de febrer de 2017 a
les 05:55
Et pot interessar
-
Cultura
Aquell Alacant...
-
Cultura
Lorca, 90 anys d'un assassinat sense reparar
-
Cultura
El Festival Jordi Savall tanca una sisena edició «d'èxit» amb 12.000 assistents
-
Cultura
La memòria d'un Jaume I polifacètic inaugura la Universitat Catalana d'Estiu
-
Cultura
«S'està desintegrant el teixit social»
-
Cultura
L’Aplec Internacional porta la cultura catalana a Estocolm: «Em sento com a casa»
