Últims preparatius per deixar tot a punt per al tret de sortida del 55è Festival de Sitges. En la darrera roda de premsa per presentar les últimes novetats de la mostra cinema fantàstic, de terror i ciència-ficció que se celebrarà al municipi del Garraf entre els dies 6 i 16 d'octubre. L'especialista en efectes especials i maquillatge Colin Arthur rebrà el Gran Premi Honorífic del certamen, com a última novetat institucional del festival.
Arthur va participar en pel·lícules icòniques com Conan the Barbarien o The Shining. Un altre dels premis que s'atorgaran a partir de la setmana vinent, el Premi Méliès d'Or, serà concedit a Claudio Simonetti, compositor d'alguns dels títols més emblemàtics de Dario Argento -el director italià que també passarà pel certamen-. Els responsables de la mostra de cinema de Sitges també han anunciat aquest dimecres que visitaran Sitges l’actor Robert Englund, conegut per posar-se en la pell de Freddy Krueger; l’oscaritzat cineasta francès Michel Hazanavicius, i Lee Jung-Jae, l'actor recentment reconegut amb un premi Emmy pel seu paper a El juego del calamar.
[noticia]237467[/noticia]
L'actriu i cineasta alemanya Astrid Frank rebrà la Maria Honorífica d'aquesta edició, reivindicant així la seva feina com a realitzadora. Frank formarà part de la taula rodona de Dones Creadores del Fantàstic juntament amb l'escriptora Mariana Enríquez, la directora Carlota Pereda i la programadora Heidi Honeycutt. Nacho Vigalondo presentarà la segona temporada d’Historias para no dormir, en la qual s'integren també personalitats com Javier Gurruchaga o Javier Gutiérrez. Vigalondo també estrenarà a Sitges La alarma, remake del clàssic episodi de la sèrie de Chicho Ibáñez Serrador. El festival obrirà les seves portes dijous vinent amb una immensa cartellera de títols.
L'actor Lee Jung-Jae («El juego del calamar») visitarà el Festival de Sitges 2022
L’especialista en efectes especials i maquillatge Colin Arthur rebrà el Gran Premi Honorífic
ARA A PORTADA
-
Rufián dibuixa el pla de conjura de l'esquerra: «No podem competir 14 partits iguals» Lluís Girona Boffi
-
El Govern força que els migrants regularitzats per Sánchez hagin d'acreditar el català Lluís Girona Boffi
-
-
La compra especulativa continua encallant l'acord Govern-Comuns pels pressupostos Bernat Surroca Albet
-
ERC i el govern espanyol ultimen l'acord pel consorci d'inversions Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
Publicat el
28 de setembre de 2022 a
les 13:46
Actualitzat el
29 de setembre de 2022 a les
15:53
Et pot interessar
-
Cultura
Un estudi revela que Gaudí és l'autor d'un refugi català
-
Cultura La Generalitat impulsa l’Any Bressola per celebrar 50 anys d’educació en català a la Catalunya del Nord
-
Cultura
L'èxit cinematogràfic de «Hamnet» dispara la venda de la novel·la original: de què tracta i qui és Maggie O'Farrell
-
Cultura
Pols pel poder al Gremi d'Editors
-
Cultura
Mor Billy Steinberg, compositor de Madonna, als 74 anys
-
Cultura
Més «Polònia»!
