El Cap d'Any també es podrà celebrar amb la companyia de les televisions local. El Ben Trobats convertirà la nit en una gran festa a partir de les 22.00. A més, les campanades es podran seguir en directe des de Palafrugell, a la Costa Brava.
[nointext]
L’humor, la música, el mentalisme i la màgia són alguns dels elements de la gran festa en què es convertirà aquest Cap d’Any el programa Ben Trobats. El grup tribut a Tom Jones, Arkano and the Soul Pumpettes i la música d’Alice and the Wonders i del grup vocal TNT marcaran el ritme de la Sala El Siglo, al recinte del Mercantic de Sant Cugat del Vallès.
L’actriu Maria Molins presentarà uns fragments de l’obra Cabareta, els jocs del Mag Marín, el mentalisme de David Baró i l’estil de la Dandi Escola de Ball de Mollet del Vallès deixaran els espectadors bocabadats mentre que la companyia Planeta Impro promet fer-los amb els seus monòlegs esbojarrats. També hi tindrà un paper destacat el bàrman italià de Flair Crew, Filippo Tadei, expert en cocteleria flair, la seva modalitat acrobàtica. I un col·laborador habitual del programa, el professor Sebastià d’Arbó, farà els pronòstics de 2019.
Clara Tena dirigirà i presentarà aquest programa especial que comptarà amb la participació de David de Dios (sotsdirector del programa) i els periodistes habituals del magazín Bàrbara Sedó (Televisió de Badalona), Martí González (Cugat.cat) i Oriol Carreras (Canal Terrassa).
Les campanades des de Palafrugell
Quan faltin cinc minuts per a la mitjanit, l'atenció es traslladarà a la plaça de l’Església de Palafrugell per rebre el 2019. Els periodistes de Costa Brava TV, Laia Campos i Gerard Rius, seran els mestres de cerimònia de les tradicionals campanades.
El prestigiós dissenyador Lluís Solano ha cedit l’espectacular vestit que lluirà la presentadora per a l’ocasió. Està format per 1.008 peces d’alumini, plata i titani. Solano va guanyar amb aquesta peça el segon premi de joieria a la Fashion Week de Madrid.
Els primers compassos de 2019, amb l’orquestra D'altra banda
La primera festa de l’any tindrà com a banda sonora la música D'altra banda, una orquestra de ball i animació per a tots els públics. Els seus components fa més de 20 anys que trepitgen els escenaris d’arreu del país.
Les campanades a les televisions locals, des de la Costa Brava
El “Ben Trobats” convertirà el Cap d'Any en una gran festa amb humor, música, mentalisme i màgia
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de desembre de 2018 a les 06:00
Et pot interessar
-
Cultura «Catalunya continua sent vista a Espanya com l’enemic interior»
-
Cultura El món de l'art també pressiona per evitar el trasllat de les pintures de Sixena: «Per què la Dama d'Elx i el Guernica no?»
-
Cultura La Nit Irla premia la tasca per la pau i pel català davant la «banalitat del mal»
-
Cultura «Una pèrdua irreparable»: clam dels exconsellers de Cultura contra el trasllat de les obres de Sixena
-
Cultura Aquesta és la millor cançó en català del 2024, segons els premis de l'Acadèmia de la Música
-
Cultura La cantant Jessie J anuncia que té càncer de mama en fase inicial