La secretaria d'Estat de Cultura ha convocat ajudes a empreses privades per a projectes de posada en valor, promoció, difusió i protecció de béns declarats patrimoni cultural, corresponents a l'any 2014, per un import màxim de 375.000 euros, segons publica aquest divendres el Boletín Oficial del Estado (BOE).
La finalitat primordial de la convocatòria és impulsar iniciatives de patrimoni cultural que afavoreixin la comunicació cultural entre autonomies i/o que promoguin projectes que es refereixin a productes interculturals, motiu pel qual aquestes ajudes van específicament dirigides a subvencionar les actuacions directament vinculades a projectes que tinguin aquesta dimensió interterritorial i facilitadora de la comunicació cultural entre autonomies.
D'altra banda, la mateixa secretaria també ha convocat ajudes, en règim de concurrència competitiva, per a l'edició de revistes culturals per 629.999,80 euros per a empreses, i 299.999,92 euros per a institucions sense finalitats de lucre.
L'Estat destina 375.000 euros a empreses per promoure béns culturals
Cultura també reserva 629.000 euros per a empreses que editin revistes culturals
Ara a portada
Publicat el 18 de juliol de 2014 a les 08:50