Manel, Els Pets, Sidonie, La Gran Pegatina i Sangtraït, reclams del Canet Rock

El festival del Maresme, que se celebrarà el 2 de juliol, reuneix els millors grups catalans d'indie, mestissatge i pop rock i festiu del moment | La tercera edició garanteix més de 12 hores de música per a un públic de totes les edats

Publicat el 04 de febrer de 2016 a les 11:15
Manel, Els Pets, Sidonie, La Gran Pegatina, Blaumut i Sangtraït són alguns dels noms que faran brillar el cartell del Canet Rock 2016. El festival del Maresme ha acabat de completar aquest dijous, 4 de febrer, un cartell que ja havia avançat la participació de grups La Raíz, Aspencat i Els Catarres, segons va ser anunciat el darrer desembre.

En total, quinze bandes composen el programa d'enguany, que combinarà grups emergents i bandes ja consolidades del millor indie, mestissatge i pop rock del panorama musical català del moment, així com espectacles musicals singulars i originals. A més de les tres bandes desvetllades i les ja esmentades, completaran el cartell del Canet Rock Miquel del Roig, Animal, l’espectacle La Pols i l’Era i els guanyadors del concurs Sona9, que s’escolliran per votació popular.

El festival, que tornarà a viure's al Pla d'en Sala, obrirà les portes a les quatre de la tarda i, des de les sis oferirà en un sol escenari música ininterrompuda i en directe fins la sortida del sol. Els DJs Ernest Codina i ADC s’apunten a la festa per fer que la música no pari en cap moment. Actualment, el certamen va més enllà del fet purament cultural i reneix com a manifestació social i contracultural, adequada al moment.

Aquest 2016, el certamen consolida la voluntat d'apostar només per grups dels Països Catalans, i grups de primer nivell. Per a l'edició 2016 es vol abraçar "gustos i estils ben diferents per atraure un públic ampli i heterogeni". El Canet Rock 2016 se celebrarà el 2 de juliol i ja hi ha entrades a la venda.