Tot el que sabem de la nova temporada de «Joc de Cartes», el programa culinari estrella de TV3

La setena edició ve carregada de novetats, entre les més destacades: nous indrets per descobrir i un canvi en la manera de puntuar

Publicat el 28 d’abril de 2023 a les 15:01
El concurs gastronòmic que té atrapada l'audiència a TV3, Joc de cartes, tornarà a l'estiu amb una edició especial carregada de novetats. Tot i que més aviat ha transcendit poca cosa, sí que sabem alguns detalls de la nova edició. Segons sembla, començarà a l'agost i entre els canvis més importants destaca que, a banda de recórrer Catalunya -com és habitual-, l'equip liderat pel xef Marc Ribas també visitarà altres indrets fora del país on no hi han estat mai, com per exemple Andorra.

En aquest sentit, el Joc de cartes també voltarà -com ja va fer fa tres anys pel País Valencià amb el xef i presentador Jordi Garrido- per trobar el millor restaurant on menjar paella en el programa conegut com la revenja de l'arròs. Una altra novetat és que el talent show també canviarà la manera de puntuar, per la qual cosa els resultats finals podran variar...

[superfillagrantema]1598[/superfillagrantema]
 

L'objectiu: revalidar o augmentar l'audiència

El desig en aquesta nova temporada és revalidar i inclús augmentar la xifra d'audiència. En la sisena, va ser líder indiscutible en la seva franja horària a molta distància de la resta de cadenes. En concret, van sumar 2.329.000 espectadors i espectadores d'audiència acumulada i 830.000 de mitjana en cada programa. A més a més, Joc de Cartes, que ha estat reconegut amb un premi Ondas, té una valoració d'un 8,2, segons el GfK. A banda, el 93,5% dels panelistes han considerat que és un xou bastant o molt entretingut i el 91,5% opinen que és original i diferent.
 

Què va passar en l'últim capítol?

En l'últim capítol de la temporada del 12 de gener, La Gormanda de l'Eixample es va alçar com el restaurant més recomanat de Barcelona amb un premi de 5.000 euros i un reconeixement especial a la seva cuinera, la Carlota Claver. Un xou que va comptar amb la col·laboració de quatre periodistes gastronòmics de renom. Va ser el programa més vist de la temporada i el segon de la història, amb 540.000 espectadors i espectadores.

[plantillavirals]