Coca-Cola planifica reduir el sucre de les seves referències

La companyia presenta l'estratègia per als propers anys, centrada en els nous hàbits del consumidor

Publicat el 27 de juny de 2017 a les 15:53
Coca-Cola accelera la seva evolució amb l'objectiu de posar el consumidor, cada cop més preocupat per la salut, en el centre de tota la seva activitat. Per això, la firma reformularà receptes, reduint el contingut de sucre i apostarà per nous productes.

“Coca-Cola emprèn la seva ruta cap al futur. Els consumidors volen que canviem amb ells i estan preocupats per la seva salut, pel consum de sucre i volen que els donem més. Hem de posar el consumidor en el centre del que fem”, ha assegurat el director de comunicació i assumptes públics de Coca-Cola Iberia, Pelayo Bezanilla, durant la presentació de l'estratègia de la companyia per als propers anys.

La firma de begudes refrescants treballa per oferir al consumidor una alternativa per a cada situació i estil de vida. “Per això contínuament ampliant i diversificant la nostra oferta de begudes a Espanya i a la resta del món, ha assenyalat, recordant que Coca-Cola compta a Espanya amb 14 marques amb 400 referències.

En aquest marc, Coca-Cola té previst continuar augmentant el número de referències. Així, iniciarà la distribució a Espanya d'Appletiser, una beguda refrescant de poma procedent de Sud-àfrica i que se seguirà fabricant a Canàries.

Per la seva banda, el director de nutrició i salut de Coca-Cola Iberia, Rafael Urrialde, ha recordat que la multinacional dona suport a les recomanacions de l'OMS, “de reduir per sota del 10% les calories que provinguin del sucre i posar al mercat varietats i opcions amb menys sucre o sense sucres afegits perquè el consumidor pugui elegir la que més s'adapti a cada ocasió de consum”.

A l'actualitat, la companyia compta amb 102 referències sense sucres afegits, light o zero. “L'estimació és incrementar de forma considerable les begudes sense sucres afegits al total de les vendes en un termini de cinc anys”, ha explicat, recordant que el 2016 les varietats sense sucres afegits es van elevar un 4%, liderades per Coca-Cola Zero, que va créixer per sobre del 12%.