
La líder de BComú, Ada Colau, i un portaveu dels vaguistes de Movistar, al local ocupat Foto: ACN
La líder de Barcelona en Comú i probable futura alcaldessa de la capital catalana, Ada Colau, s'ha presentat aquest divendres a la tarda a la botiga de Movistar del Portal de l'Àngel i ha demanat a la companyia que retiri la petició de desallotjament dels vaguistes que porten set dies ocupant l'immoble.
Colau considera que una ciutat pròspera com Barcelona no pot tolerar un desallotjament per part d'una multinacional que té "milers de milions de beneficis". Així mateix, s'ha ofert com a mediadora entre la companyia, els Mossos d'Esquadra i els treballadors de les empreses subcontractades que porten 53 de vaga indefinida.

Una manifestació de suport als vaguistes ha tallat el carrer Fontanella Foto: JP/ND
Una manifestació de suport ha arribat davant la seu ocupada i ha tallat el carrer Fontanella, mentre que a l'interior els vaguistes han decidit romandre a la seu ocupada a l'espera que avancin les negociacions per resoldre el conflicte. Enmig d'un ambient alhora festiu i reivindicatiu i sense presència notòria de forces policials, els vaguistes confien en mantenir l'ocupació i no haver de fer front a cap intent de desocupació.
Tot i això, els Mossos ja han lliurat la notificació oficial als tancats de l'ordre judicial que els insta a abandonar avui mateix -sense especificar hora-, l'edifici.
M.J Lecha y Ada Colau. Mujeres valientes a primera línea. Aquí se quedan ante el desalojo #ResistenciaMovistar pic.twitter.com/MbvfyCkgYX
— Fotomovimiento (@Fotomovimiento) May 29, 2015
Gran foto de @gorka_leiza Molt càrrega simbòlica @adacolau s'abraça a un vaguista de #ResistenciaMovistar @bcnencomu pic.twitter.com/dd96u2Hx9C
— Manel (@manelrosalvador) May 29, 2015
Lecha, concejal CUP, Companyon, diputado ICV-EUiA y un representante de #ResistenciaMovistar negocian con mossos pic.twitter.com/XGDfeRjU19
— apuente (@apuente) May 29, 2015