Colonial manté acords amb diferents administracions per ajornar diversos anys el pagament de diferents impostos que a tancament del 2010 sumen un import total de 59,7 milions d'euros, a les quals aporta com a garantia immobles i finques de l'empresa.
Aquest import és un 18% superior al saldo de 50,4 milions d'euros que sumaven els pagaments d'impostos ajornats per la immobiliària a tancament de l'exercici precedent.
L'increment del 2010 és fruit de la sol·licitud de demora que Colonial va sol·licitar per als 14,8 milions d'euros que van suposar a la immobiliària, en concepte d'Acte Jurídic Documentat (AJD), hipotecar tota la seva cartera d'edificis en renda a Espanya dins de l'acord de refinançament de deute al qual va arribar el febrer de 2010.
ARA A PORTADA
-
-
És una onada de calor? Aquestes són les condicions del Meteocat per decretar-la Arnau Urgell i Vidal
-
-
«Ens vam casar quan es va legalitzar el matrimoni igualitari perquè hem de fer servir els drets que conquerim» Marc Orts i Cussó
-
El col·lectiu LGTBI+ i la comunitat internacional desafien Orbán amb una marxa massiva per l'Orgull a Budapest Redacció
Publicat el 21 de març de 2011 a les 09:17
Et pot interessar
-
Economia Les pensions s'apugen un 4,5%: aquesta és la mitjana que cobren els jubilats catalans
-
Economia La inflació deixa de baixar per tornar a pujar: augmenta dues dècimes al juny i se situa en el 2,2%
-
Economia Teresa Garcia-Milà, primera dona que presideix el Cercle d'Economia
-
Economia L'ocupació estrangera impulsa l'economia catalana: creix més que l'espanyola i la zona euro
-
Economia L'aerolínia Delta estrenarà el 2026 una ruta entre Barcelona i Seattle amb tres vols setmanals
-
Economia L'1% més ric del món ha guanyat prou diners des del 2015 per posar fi a la pobresa 22 vegades