El centre comercial Parc Vallès de Terrassa ha invertit 8,2 milions d'euros per ampliar la seva superfície comercial i renovar l'oferta. La gestió ha permès la creació de 180 nous llocs de treball, 260 si es tenen en compte els indirectes, segons ha explicat el responsable de Pradera a l'estat espanyol, Alfons Brunet. Actualment hi ha 600 treballadors i l'objectiu és arribar als 800 quan finalitzi el projecte.
Per aconseguir-ho, el 2013 es va gestionar un canvi d'usos que ha permès augmentar considerablement la zona destinada a les botigues retail. Entre d'altres, s'hi han instal·lat marques com Nike Factory, Mango Outlet, Media Markt o Fifty Factory. Brunet ha explicat que hi ha negociacions amb altres firmes i que l'objectiu és que tota la superfície disponible estigui ocupada aquest any.
El parc compta amb un total de 83.000 m2, dels quals 46.223,57 es poden llogar. Per sectors, la zona 'retail' ha passat a ser la més important amb un total de 17.217,73 metres quadrats, seguida de la zona d'oci (14.948,10 m2), l'esport (7.191,95 m2) i la restauració (6.637,67 m2). En línies generals, el centre disposa d'onze comerços, nou restaurants, quatre cafeteries, un complex de cinema amb 20 sales i 2.670 places d'aparcament.
El centre comercial Parc Vallès incorpora noves marques i crea 180 llocs de feina
La zona comercial de Terrassa ha passat de 5.000 metres quadrats a 17.217
ARA A PORTADA
-
Els equilibris de Sánchez amb el PP posen en risc l'estratègia de la discreció d'Illa Bernat Surroca Albet
-
-
Leire Díez nega haver actuat contra les clavegueres per encàrrec del PSOE Lluís Girona / Tania Tapia
-
-
La Seguretat Social vol que els treballadors puguin tornar d'una baixa a mitja jornada i amb el sou sencer Marc Orts i Cussó
Publicat el 21 de juny de 2016 a les 12:51
Et pot interessar
-
Economia Les bonificacions als abonaments dels trens Regionals s'ampliaran al 60% a partir de l'1 de juliol
-
Economia La plantilla de Freixenet avala el preacord de l'ERO i desconvoca la vaga
-
Economia «Recuperar» la Transició per refer ponts entre PSOE i PP: el lobby de Foment a Madrid
-
Economia Nou rècord d’ocupació a Catalunya a les portes de l’estiu
-
Economia La Unió Europea multa Glovo amb 329 milions per formar un càrtel per controlar el sector del delivery
-
Economia L'opa al Sabadell, en l'hora decisiva: les apostes dels experts