[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ijFphEN8bE0&hd=1[/youtube]
La crisi obliga a estrènyer-se el cervell i mirar de trobar solucions imaginatives per sortir-ne. Hi ha qui aposta per parcs temàtics relacionats amb els jocs d'atzar, i hi ha qui busca noves vies. Un emprenedor de Detroit, una de les ciutats més deprimides dels Estats Units, està pensant en reservar un dels diversos barris pràcticament abandonats de la ciutat per construir-hi un parc temàtic zombi, el Z World Detroit.
En aquest hipotètic nou parc temàtic, els visitants hauran de fugir dels zombis que s'hi trobaran i, si els atrapen, es convertiran ells mateixos en zombis. Però perquè sigui una realitat, l'emprenedor es proposa aconseguir 145.000 dòlars a partir de micro-donacions, a l'estil del català Verkami.
La web del projecte ressalta que, en els últims 50 anys, Detroit ha perdut el 60% de la seva població i la seva indústria s'ha esfondrat. "Hi ha propostes formals per abandonar del tot barris sencers de Detroit. No és la solució. Hem de ser més creatius que això, fem un cosa divertida i única que revitalitzi la zona", afirmen els promotors.
Eurovegas? Un parc temàtic zombi!
Ara a portada
Publicat el 06 de juliol de 2012 a les 08:32
Et pot interessar
-
Economia El Cercle d'Economia reclama «replantejar» la relació amb els EUA en ple moment d'«alarma» a Europa
-
Economia Un any d'opa del BBVA al Sabadell: quins moviments preveuen els experts?
-
Economia L'atur puja fins al 8,91% i Catalunya registra 47.100 desocupats més
-
Economia Freixenet anuncia un ERO que afecta 180 treballadors