CaixaBank planteja l'escenari 2015-18 com un període de creixement econòmic sostingut, un context que li permetrà aplicar un pla estratègic que calcula una rendibilitat d'entre el 12% i un 14% a partir de 2017. En aquest sentit, Isidre Fainé assegura que les projeccions de l'entitat preveuen "un escenari de recuperació econòmica" en el qual "el volum de negoci tornarà a créixer".
"Volem situar-nos com a líders en confiança, perquè sense confiança no hi ha negoci", assegura el president de CaixaBank, que recorda, en aquest sentit, que "en acabar la Guerra Civil, els clients van trobar els seus estalvis a la Caixa". Gonzalo Gortázar, conseller delegat de l'entitat, va afirmar que és previsible "un nou procés de fusions bancàries a Europa" i que CaixaBank considera que encara té marge d'expansió comercial en diverses zones de l'estat espanyol, com Madrid, Astúries o el País Basc.
Isidre Fainé: «El volum de negoci tornarà a créixer»
La Caixa presenta un pla estratègic expansiu per al període 2015-2018 i es prepara per a una onada de fusions bancàries a Europa
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de març de 2015 a les 08:20
Et pot interessar
-
Economia Es quadrupliquen els forns de grans cadenes en deu anys a Barcelona: ja n'hi ha més de 300
-
Economia Helena Garcia Melero, Pilarín Bayés o Aitana Bonmatí: les 100 dones catalanes més influents
-
Economia El Banc Sabadell «no és imprescindible»: les raons de Competència per avalar l'opa
-
Economia El Parlament demana al Govern d'Illa «contundència» per frenar l'opa del BBVA al Sabadell
-
Economia Pere Aragonès, Artur Mas i Ximo Puig s'oposen a l'opa del BBVA al Sabadell
-
Economia Les bonificacions als abonaments dels trens Regionals s'ampliaran al 60% a partir de l'1 de juliol