La Caixa s'ha convertit en la primera entitat financera de l'Estat en complir el nivell d’accessibilitat màxim pel que fa al seu servei de banca 'online' i portal digital. A dia d'avui, els clients d'aquesta entitat que pateixen alguna discapacitat tenen molt més fàcil fer una transferència o treure diners d'un caixer.
L'aposta de La Caixa ve arran de l'acord amb la companyia especialitzada en tecnologies accessibles Technosite per tirar endavant un projecte, l'APSIS4all que pretén entre d'altres coses: la incorporació d'avatars als caixers que s'expressin en llenguatge de signes; la possibilitat de ser guiat per veu i l'adaptació dels teclats per a persones amb dificultats visuals. En aquest sentit, l'entitat financera també ha treballat durant els últims anys perquè a més del 80% d'oficines no hi hagi desnivells i que fins a un 30% disposi d'una zona adaptada 24h, amb rampes d'accés o elevadors.
Actualment existeixen més de quatre milions de persones amb discapacitat a Espanya, xifra que anirà en augment per l’envelliment progressiu de la població, segons l’Estratègia Espanyola sobre Discapacitat 2012-2020. En aquest context, La Caixa considera "necessari" treballar per a garantir l’accès a tots els serveis en igualtat de condicions.
La Caixa millora l'accessibilitat dels seus serveis financers
Economia
Els clients de l'entitat amb alguna discapacitat podran fer transferències o treure diners sense problema
ARA A PORTADA
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
Terra Ho confirma el Meteocat: Catalunya pateix el juliol més càlid de la història Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Itàlia compleix l'amenaça i tanca l'espai Schengen amb Espanya per la crisi de Ceuta Gerard Mira
Publicat el
03 de desembre de 2014 a
les 15:19
Et pot interessar
-
Economia
L'economia catalana creix un 3% interanual el segon trimestre, més que la mitjana a l'Estat i la Unió Europea
-
Economia
Veolia incrementa un 10% els beneficis entre gener i juny respecte a l'any passat
-
Economia
Els constructors constaten que l'edificació creix, però no prou
-
Economia
El BBVA obté un benefici net de 6.051 milions d'euros durant el primer semestre, un 11,1% més que fa un any
-
Economia
Catalunya preveu un nou agost d'ocupació rècord i molta reserva d’última hora
-
Economia
La inflació repunta tres dècimes fins al 3,5% interanual a l’Estat al juliol
