Parlem Telecom sortirà a borsa aquest dimarts 22 de juny. L'empresa de telecomunicacions catalana, fundada el 2014, passarà a formar part de l'índex BME Growth.
[nointext] [noautor]
Parlem anuncia la sortida a borsa com “un gran pas endavant” després d'una ronda de finançament on ha aconseguit 12,5 milions d'euros procedents d'un total de 235 inversors. La xifra suposa un èxit econòmic per a la companyia, que tenia previst atreure uns 10 milions. L'empresa catalana destaca també que la xifra de peticions d'inversió en aquesta ampliació de capital ha superat els 122 milions d'euros.
[noticia]220492[/noticia]
Les expectatives borsàries de l'empresa catalana, segons han explicat en un comunicat, són molt bones al BME Growth, El preu de cada acció serà de 2,83 euros, mentre que la valoració total de la companyia serà inicialment de 45,3 milions d'euros
[h3]Campana a la Borsa de Barcelona[/h3]
Aquest dimarts 22 de juny, a partir de les 12 del migdia, tindrà lloc la tocada de campana d'Ernest Pérez-Mas, CEO de Parlem Telecom, a la Borsa de Barcelona per anunciar la sortida als mercats.
Durant l'esdeveniment, que es podrà seguir per streaming en aquest enllaç, Pérez-Mas detallarà els plans de futur de l'operadora catalana. Cal recordar que ha aparegut dos anys seguits al rànquing del Financial Times de les empreses que més ràpidament creixen d'Europa.
Parlem Telecom surt a borsa
La companyia catalana ha ampliat recentment el capital en 12,5 milions d'euros
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juny de 2021 a les 14:12
Et pot interessar
-
Economia Les exportacions repunten i avancen un 7,2% al juny a Catalunya en ple debat pels aranzels
-
Economia El BBVA apuja l'aposta: porta al Suprem les exigències de la Moncloa sobre l'opa al Sabadell
-
Economia L'Ibex-35 tanca per sobre dels 15.000 punts per primer cop en 18 anys
-
Economia L'IPC puja fins al 2,3% al juliol per l'encariment de l'electricitat i els carburants
-
Economia El Prat bat el rècord històric de passatgers al juliol en ple debat sobre l'ampliació
-
Economia El BBVA anirà fins al final amb l'opa al Banc Sabadell