El sector de la fruita, representat per l'Associació Empresarial de Fruita de Catalunya (Afrucat) i els sindicats Unió de Pagesos (UP), JARC), i Aeall-Asaja, s'ha plantejat de protegir els camions que estan en trànsit per l'Estat francès arran del boicot d'agricultors d'aquest país als productes hortofructícoles catalans i espanyols. Tot plegat el mateix dia que es van produir nous atacs, concretament a cinc camions de les Terres de Ponent i cinc més d'altres punts de l'Estat espanyol.
L'atac se suma als produïts el passat 26 de juliol i aquest mateix dimarts i que semblen l'inici d'una nova "guerra de l'enciam" per part dels agricultors francesos. Els cinc camions lleidatans duien 100.000 quilos de fruita i van ser atacats per piquets camuflats amb passamuntanyes.
Plantegen protegir els camions de fruita que circulin per França
Economia
Aquest dijous van atacar cinc vehicles més de Ponent
ARA A PORTADA
-
Societat Els Mossos als desnonaments: 713 dotacions d'antiavalots activades en cinc mesos David Cobo
-
Política El govern espanyol és optimista amb el català a Europa i espera que sigui oficial aquesta legislatura Marc Orts i Cussó
-
-
Política L'última palanca de Conde-Pumpido per no ajornar més del compte l'amnistia Bernat Surroca Albet
-
Publicat el
12 d’agost de 2011 a
les 08:51
Et pot interessar
-
Economia
L'encariment de l'habitatge dispara la recaptació per l'impost de successions un 32%
-
Economia
Snooker | Els debats que ens mereixem
-
Economia
Catalunya estrena una terminal ferroviària privada dedicada al transport de cotxes
-
Economia
Veolia, a un pas de guanyar el macrocontracte de l'aigua de l'AMB malgrat la rebaixa del 60%
-
Economia
El conseller delegat de Seat i Cupra diu que el futur de l'empresa està «assegurat»
-
Economia
La Comissió Europea veu Barcelona com un dels «pols» de la IA: «Té una oportunitat extraordinària»
