L'estudi d'il·luminació Umaya, de Dubai, ha obert una oficina a Barcelona com a porta d'entrada al mercat Europeu. La companyia preveu crear més de sis llocs de treball en dos anys.
Umaya ha triat la capital catalana perquè considera que és "un punt estratègic" i pel seu ambient "creatiu i innovador".
Amb aquesta oficina, l'estudi complementa la seva presència internacional, que es vehicula a través de les seves seus a Dubai, Buenos Aires i Montevideo. L'empresa està especialitzada en els serveis de consultoria per projectes d'il·luminació de museus, edificis corporatius, hospitals, aeroports i altres espais públics i privats.
Un estudi d'il·luminació de Dubai obre oficina a Barcelona
L'empresa Umaya escull la capital catalana pel seu ambient "creatiu i innovador"
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de maig de 2016 a les 10:35
Et pot interessar
-
Economia Una empresa del futur, des de dins: així canviaran les feines amb la IA
-
Economia Una coneguda marca de roba acomiadarà 1.700 treballadors per pèrdues milionàries
-
Economia Un dels fabricants de cotxes més importants del món acomiadarà 20.000 treballadors
-
Economia Oposició frontal a l'opa i a la reducció de jornada: els fronts de batalla de Pimec
-
Economia La UGT preveu un increment de la conflictivitat laboral a Catalunya si no es tramita la reducció de la jornada
-
Economia Foment colla Illa perquè anunciï ja l'ampliació de l'aeroport del Prat