La Junta Directiva del Club Triatló Girona Costa Brava i l'empresa de material esportiu Tradeinn han tancat aquest 10 de gener un acord de co-branded per a les pròximes temporades. L’objectiu d’aquest és consolidar i donar una empenta a les activitats que des del 1999 realitza aquest club de triatló amb seu a la ciutat de Girona.
Concretament, Tradeinn ha anunciat que aportarà una important xifra econòmica, com a mínim, durant les pròximes quatre temporades. Les dues parts han acordat que aquesta injecció s’utilitzarà per consolidar projectes ja engegats pel club, però sobretot per impulsar noves iniciatives dirigides a atraure joves de les comarques de Girona a la pràctica del triatló i cada una de les tres disciplines que el configuren. L’acord de co-branded també contempla avantatges molt destacats pels 140 socis que actualment formen part del club. Aquests, per exemple, podran comprar productes de les botigues Bikeinn, Runnerinn i Swiminn a preus molt avantatjosos, descomptes en les proves on participen o organitzen els proveïdors de Tradeinn i testos de productes.
Segons el president del TGCBINN, David Presas, "l'esport de les Comarques de Girona ha d’estar molt satisfet", ja que aquest acord ajudarà a aconseguir alguns dels reptes fins ara proposats. Per la seva banda, el CEO de Tradeinn, David Martin, ha destacat "les sinergies" que se sumaran i ha afirmat que "les comarques de Girona tenen un potencial increïble per la pràctica de l’esport".
L’acord també contempla que Tradeinn crearà una nova web pel TGCBINN per tal d’adaptar-la a les necessitats actuals, i també es canviaran les equipacions.
Acord entre el Club Triatló Girona Costa Brava i l'empresa Tradeinn
El club i la marca esperen poder aprofitar la potencialitat de l'esport a les comarques de Girona
Ara a portada
Publicat el 18 de gener de 2017 a les 14:58
Et pot interessar
-
Esports La inesperada nova aventura de Víctor Valdés com a entrenador
-
Esports Insults homòfobs contra el jugador del Barça, Héctor Fort, arran d’una foto amb una activista LGTBI
-
Esports Les obres avancen i l'Spotify Camp Nou incorpora el seu element més reconeixible
-
Esports La UEFA planteja un canvi per a les eliminatòries de Champions