Després de la pilotada a un fotògraf en l'estrena d'un camp de rugbi, Almeida va aprofitar la situació per combinar-ho amb l'home del dia, Gerard Piqué, i aconseguir un tuit viral: "Madrilenys, jo també us he de dir una cosa: deixo els serveis d'honor", afirma citant el vídeo del jugador del Barça.
Madrileños, yo también os tengo que decir una cosa: dejo los saques de honor. #fotografoswelcome https://t.co/7jYysTj52i
— José Luis Martínez-Almeida (@AlmeidaPP_) November 4, 2022
Almeida no té una bona experiència amb les pilotes en actes públics. El d'aquest dijous no va ser un episodi aïllat, en què la mala sort i el risc propi de l'escena li van jugar una mala passada: és la tercera vegada que li passa.
El 2020, Almeida va llançar un penal a la cara d'un nen situat al costat de la porteria. Va marcar el gol, que va servir per dissimular amb una celebració imposada per no parar atenció al ridícul incident. L'any següent, en un acte a l'estadi de l'Atlètic de Madrid, va tornar a xutar contra un càmera, aquesta vegada amb una rabona. "Et vaig dir que t'esborressis de Podemos", li va etzibar anar un company a la víctima.
[plantillavirals]