El Barça no va poder signar ahir el seu passi a la final de l’ACB de bàsquet després de perdre contra el Laboral Kutxa, en el tercer partit de la sèrie i a la pròrroga, per 89-83. Els catalans encara continuen guanyant per 2-1, en una eliminatòria en el que es classifica el primer que venci en tres partits. Demà tornaran a tenir una altra oportunitat, en el segon partit que es disputarà a Vitòria.Así ha sido la asombrosa canasta de @Bourou30 para forzar la prórroga #PlayoffLigaEndesa https://t.co/UW2Jjs781j
— Liga Endesa (@ACBCOM) 8 de juny de 2016
La derrota va arribar després d’un final de partit increïble. El Barça va dominar gairebé tot el matx i a l’entrada del quart període guanyava per 11 punts de diferència (45-56). El partit es va complicar i es va arribar amb avantatge dels catalans per 74-76 a manca només de 0.9 segons per acabar el partit i després d’una gran cistella de Tomas Satoransky.
El Laboral sacava des de sota la seva cistella. I va ser llavors quan Adam Hanga va fer una passada de camp a camp que va recollir Bourousis qui, amb una cama i gairebé caient, es va ca canviar la pilota de mà i va aconseguir la cistella que va portar el seu equip a la pròrroga i, posteriorment, a la victòria.
Así estalló el Buesa Arena con el tiro de @Bourou30 que forzaba la prórroga. #PlayoffLigaEndesa pic.twitter.com/DE5iHbLEvY
— Liga Endesa (@ACBCOM) 8 de juny de 2016