El Barça i l'Athletic Club no estan d'acord amb la negativa del Reial Madrid de cedir el seu estadi per la disputa de la final de la Copa del Rei del proper 30 de maig, que enfrontarà els equips català i basc en un únic enfrontament. Per aquest motiu els dos clubs s'han adreçat a la Reial Federació Espanyola de Futbol, mitjançant una carta formal i signada per les dues entitats, per a demanar que la final del torneig es pugui disputar a l'estadi neutral amb més capacitat de l'Estat.
Per darrera el Camp Nou, el Santiago Bernabéu és l'estadi més gran i amb més aforament, fet que els dos clubs valoren molt positivament.
Els possibles xiulets a l'himne espanyol, i la possibilitat que el Barça s'alci amb un títol a l'estadi madridista, ha fet que el Reial Madrid es negui, tal i com va fer fa dues temporades, a permetre que la final es disputi al seu estadi.
La RFEF haurà de decidir en els propers dies quina és la seva decisió final.
El Barça i l'Athletic Club volen jugar la final de Copa al Bernabéu
Els dos equips envien una carta a la RFEF per a demanar la disputa del partit a l'estadi del Reial Madrid
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de març de 2015 a les 11:32
Et pot interessar
-
Esports La selecció catalana canvia d'estadi per als partits del 125è aniversari
-
Esports L'àrbitre se'n riu del Barça i titlla de «ridículs» els comentaris dels culers
-
Esports L'altra cara de la derrota del Barça: rècord d'ingressos a la Champions
-
Esports De la falta a Gerard Martín a una expulsió perdonada: les polèmiques de l'Inter-Barça