El Reial Madrid trenca la banca i fa un fitxatge de més de 100 milions d'euros

Jude Bellingham es converteix en la segona incorporació més cara de la història del club blanc, després del fracàs d'Eden Hazard

Publicat el 07 de juny de 2023 a les 14:54
El Reial Madrid només ha pogut guanyar la Copa del Rei aquest any, i Florentino Pérez ha decidit fer un moviment clau per intentar revolucionar l'equip. El president blanc ha decidit trencar la banca i ha tornat a deixar-se una xifra milionària per fitxar el futbolista anglès Jude Bellingham. La incorporació ha estat confirmada pel seu club d'origen, el Borussia Dortmund.

[noticiadiari]2/257960[/noticiadiari]
El migcampista anglès de només 19 anys arriba per una xifra de 103 milions d'euros fixos, sense tenir en compte bonificacions que s'haurien de pagar al club alemany si el futbolista compleix una sèrie d'objectiu amb el Reial Madrid. D'aquesta manera, el club blanc firma la seva primera incorporació després de les sortides de Karim Benzema, Marco Asensio, Mariano Díaz i Eden Hazard.
 

De retruc, Bellingham s'ha convertit en el segon fitxatge més car de la història del Reial Madrid. Els 103 milions d'euros només queden superats pels 115 que va costar, precisament, el fracàs d'Hazard. Per darrere queden Cristiano Ronaldo (94 milions d'euros), Aurélien Tchouaméni (80) i Zinedine Zidane (77,5).

[plantillavirals]