Ferran Latorre segueix en el seu camí per la conquesta del cim del Makalu (8.463 metres) i ja ha arribat al camp base clàssic, situat a uns 4.849 metres d’altitud. Aquest seria el dotzè vuit mil d’aquest alpinista, un repte que té posat entre cella i cella. Ahir, diada de Sant Jordi, Latorre aprofitava la seva pàgina web per desitjar des del Nepal un feliç dia de la rosa i del llibre a tots, així com per informar de les últimes novetats de la seva expedició.
Ja fa tres dies que l’equip que acompanya a Latorre en aquesta fita va arribar al camp base clàssic del Makalu, i demà començaran a pujar fins a la zona del camp base avançat, a uns 5.700 metres d’altitud. Aquesta zona serà ja definitivament casa seva per tot el que resta d’expedició. Ahir l’equip de trekking que acompanya al català va pujar fins al camp base 1 de la ruta japonesa del Makalu, però Latorre no va poder acompanyar-los per una forta laringitis.
Malgrat això, l’objectiu segueix intacte i el cim es troba cada cop més a prop. Ferran Latorre va acabar el seu comunicat a la web lamentant no poder celebrar el Sant Jordi a casa. Ara, a l’expedició li resten 3.600 metres de desnivell fins al cim, que atacaran des del vessant sud. L'etiqueta #Cat14x8000 ofereix el seguiment d'aquest gran repte.
Ferran Latorre ja es troba al camp base del Makalu
Esports
L’alpinista català va aprofitar per desitjar un feliç Sant Jordi a través del seu web
ARA A PORTADA
Publicat el
24 d’abril de 2016 a
les 11:55
Et pot interessar
-
Esports
Araujo deixa el Barça i marxa cedit al Liverpool
-
Esports
Mor el pare de Leo Messi als 68 anys
-
Esports
Guardiola confessa per què va deixar d'entrenar: «No trobo a faltar el futbol»
-
Esports
El Barça descarta jugar al Marroc per la crisi de Ceuta
-
Esports
Infantino ofereix al Marroc acollir la final del Mundial 2030
-
Esports
Aquestes són totes les novetats arbitrals que entren en vigor al futbol espanyol aquesta temporada
