Gerard López ha fet pública aquest migdia la seva primera convocatòria com a seleccionador català. El tècnic de Granollers ha escollit vuit jugadors del Barça, sis de l'Espanyol, sis jugadors d'altres equips de la Lliga espanyola i dos que militen en altres campionats per enfrontar-se el proper 30 de desembre a Cap Verd.
La primera selecció de Gerard López està formada Bartra, Piqué, Jordi Alba, Montoya, Busquets, Cesc, Tello i Sergi Roberto (Barça); Kiko Casilla, David López, Víctor Sánchez, Joan Capdevila, Sergio García i Víctor Àlvarez (Espanyol); Oriol Riera (Osasuna); Aleix Vidal (Almeria), Jordi Codina (Getafe); Javi Márquez (Elx), Marc Valiente (Valladolid), Piti (Granada), Bojan (Ajax) i Oriol Rosell (Kansas City).
Una de les absències és la de Joan Verdú, migcampista del Betis. Segons Gerard López, el jugador tenia il·lusió per competir amb Catalunya però l'entrenador Juan Carlos Garrido "ha menyspreat la selecció" i li ha prohibit jugar.
Gerard López fa la seva primera convocatòria de la selecció
Hi ha sis jugadors de l'Espanyol i vuit del Barça
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de desembre de 2013 a les 12:18
Et pot interessar
-
Esports Newcastle: futbol, cervesa i classe obrera
-
Esports El Reial Madrid prohibeix l'entrada de banderes de Palestina al Bernabéu
-
Esports Un exjugador del Barça es retira als 31 anys per culpa de les lesions
-
Esports El Barça lluirà una samarreta especial el pròxim Clàssic amb un nou artista a la publicitat
-
Esports Flick castiga Raphinha per arribar tard a la sessió prèvia al Barça-València
-
Esports Per què el Barça encara ha de jugar fora del nou Spotify Camp Nou?