El Comitè d'Ètica de la FIFA ha inhabilitat aquest dilluns el suís Joseph Blatter, expresident de la FIFA, i el president de la Uefa, Michel Platini, per un període de vuit anys i no podran dur a terme cap activitat relacionada amb el futbol. La decisió està relacionada amb el presumpte pagament de dos milions de francs suïssos -1,8 milions d'euros- realitzat per la FIFA liderada llavors per Blatter a Platini al 2011.
Els dos han negat les acusacions, tot i que ja van ser suspesos 90 dies i multats a l'octubre mentre s'investigava el cas. Tot i que poden recórrer la decisió, la situació deixa Platini gairebé fora per la cursa electoral de la FIFA.
La FIFA inhabilita Joseph Blatter i Michel Platini durant vuit anys
La decisió està relacionada amb el presumpte pagament de dos milions de francs suïssos realitzat entre els dos dirigents el 2011
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 21 de desembre de 2015 a les 09:24
Et pot interessar
-
Esports El Madrid incendia la final de Copa: boicot a tots els actes previs al partit
-
Esports Allau de crítiques a «Sport» per demanar als avis d'un jugador del Barça que parlin en castellà
-
Esports L'àrbitre de la final de Copa del Rei plora en directe per les pressions de Reial Madrid TV
-
Esports Així acabaran el Barça, l'Espanyol i el Girona a la Lliga, segons el superordinador