La Fiscalia Anticorrupció de Barcelona ha obert una investigació arran de la denúncia presentada per un àrbitre assistent que assegura haver rebut pressions per afavorir el Real Madrid en el clàssic d'aquest 21 de novembre, segons publica El Mundo.
En la denúncia s'assenyala que l'àrbitre principal va citar el demandant per traslladar-li instruccions pel partit. Aquestes constituïen en perjudicar els interessos del Barça. A més, se li va assegurar que si no seguia les indicacions i podria haver "represàlies" relacionades amb la seva promoció.
La Fiscalia està recopilant informació per determinar si han existit aquestes presumptes pressions, d'acord amb el mitjà citat.
La Fiscalia decideix investigar pressions a un àrbitre assistent per afavorir el Real Madrid
El jutge de línia va rebre instruccions per xiular en contra del Barça en el clàssic d'aquest 21 de novembre, segons la demanada
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de novembre de 2015 a les 15:22
Et pot interessar
-
Esports Sorteig de Champions 2025/26: data, hora i possibles rivals del Barça
-
Esports «Bona nit i benvinguts a l'estadi del Barça»: 50 anys del català al Camp Nou
-
Esports Carlo Ancelotti beneficia el Madrid i perjudica el Barça des del Brasil
-
Esports Quan la Vuelta va dir adeu al País Basc
-
Esports Un poble de la Franja dedica un gegant a Lamine Yamal
-
Esports El Barça remunta tot i la doble vara de mesurar: «No ho entenc, que ho expliquin»