La Secció de Curses per Muntanya de la Unió Excursionista Sabadell, organitzadora de La Llanera Trail, ha decidit suspendre la marató del 25 de gener com a conseqüència dels efectes del temporal de vent del passat 9 de desembre, que va afectar greument tot el rodal de Sabadell, Castellar del Vallès i Sentmenat, entre d’altres paratges del Vallès.
La devastació del temporal va ser tan greu que ha canviat el paisatge, ha destruït camins i corriols i, en algunes zones, les afectacions han arribat al 100%. Davant el greu estat del rodal de Sabadell i per motius de seguretat, l’ajuntament de la ciutat vallesana ha prohibit els accessos als espais naturals del Ripoll i del rodal (zones boscoses i forestals de l’entorn del municipi), elevant de recomanació a prohibició la indicació a la ciutadania de no accedir a aquests àmbits.
Els dos recorreguts de La Llanera Trail han quedat greument malmesos i bona part queden dins l’àrea de prohibició. Per aquests motius i en no poder garantir la seguretat dels corredors, els organitzadors de La Llanera Trail, han decidit suspendre la marató i la cursa de 25 quilòmetres en el seu format original.
Nou recorregut i nova data
Amb totes inscripcions fetes (500 persones per les dues curses) i amb una llista d’espera de 100 persones, els organitzadors aposten per oferir una nova cursa i una nova data, prevista pel mes de març.
Malgrat la vinculació de la Llanera Trail amb la ciutat de Sabadell, en aquesta primera edició serà impossible mantenir el vincle i el format original i es treballa en nous recorreguts que es desenvoluparan en la zona del Vallès, però no a Sabadell. Properament, se n'explicaran tots els detalls.
Als inscrits se’ls hi ofereix la possibilitat de participar en aquesta nova cursa, o bé, i en tractar-se d’una suspensió completament aliena a l’organització, es retornarà l’import íntegre dels dorsals a aquells qui ho demanin. L’objectiu és poder oferir el recorregut original de La Llanera Trail en la segona edició, el 2016.
La Llanera Trail, ajornada pels efectes del temporal de vent al Vallès
Esports
La UE Sabadell proposarà un recorregut diferent al març
ARA A PORTADA
-
-
Política El Govern demana al Tribunal de Comptes que apliqui l'amnistia i aixequi les mesures cautelars per l'1-O Redacció
-
-
Societat Illa i els Comuns pacten un augment de l'habitatge protegit a llocs no previstos David Cobo
-
Societat Una nova crisi a Rodalies per una obra faraònica que superarà els 1.000 milions Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
05 de gener de 2015 a
les 11:00
Et pot interessar
-
Esports
Adeyemi arriba amb la lliçó apresa: «Catalunya és diferent d'Espanya»
-
Esports
El Barça fitxa Karim Adeyemi, un nou soldat per a Hansi Flick
-
Esports
Resignificar Espanya? Abandoneu tota esperança
-
Esports
Illa va convidar els catalans guanyadors del Mundial a la Generalitat però «no han pogut venir»
-
Esports
Vandalitzen el mural de TVBoy de Ferran Torres amb el trofeu del Mundial: «Volem seleccions catalanes»
-
Esports
La VI Setmana Catalana de l'Esport reunirà 4.000 esportistes de 35 federacions entre l'agost i l'octubre
