Les estelades que la televisió va vetar a la Copa del Rei

Els internautes publiquen moltes fotos a les xarxes socials

Publicat el 23 de maig de 2016 a les 10:02
La productora Supersport, amb un 30% de participació de Mediaset, va ser l'encarregada de dur a terme la realització de la final de la Copa del Rei que va guanyar el Barça aquest diumenge; una retransmissió que ha generat nombrosos missatges d'indignació a les xarxes socials.

Molts internautes han manifestat el seu descontentament a la xarxa perquè quan va sonar l'himne, les càmeres van enfocar als aficionats del Sevilla i al rei Felip VI. També, en la celebració dels gols del Barça només es van mostrar plans curts en pantalla, i no es va donar una vista genèrica de la grada en la qual es podia haver vist una afició del Barça que lluïa moltes estelades.

Tot i així, els culers que van assistir al partit han compartit a Twitter i a Instagram l'allau d'estelades que va ser "televisivament silenciat".
 

Campeones de Copa! Y de ahí el Cant Del Barça! Visca El Barça! @fcbarcelonanyc #FinalDeCopa #CopaDelRey #CopaDelRei #FCB #FCBarcelona #ViscaElBarça #FútbolClubBarcelona #Pasión #GentBlaugrana #SomISerem #ForçaBarça #Barça #D10S #Messi #Suarez #Neymar

A video posted by Alex Saavedra (@alexelperucho) on

 

A totes! #barcelona #barçaomort #copadelrei #fcblive #madrid #final #barça

A photo posted by Juli Arnau. (@juli.arnau) on

 

Xiulets, estelada, barretina i l'essència del Penedès apunt, som-hi Barça! #CopaDelRei #estelada3d8 #Barça

A photo posted by Mariona Gusi Torres (@anoiram5) on

 

Estem a punt! #barça

A photo posted by Nun (@nuriaponsventura) on

 

Campions! #barça #copadelrei #final #campions #doblet

A photo posted by JaumeMC (@jaumemacia09) on