[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9k6TG-KuKsQ[/youtube]
Per segon cop, es disputarà l’F-Rally a les Valls d’Àneu, al Pallars Sobirà, els dies 15 i 16 d’octubre. La Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC) organitza aquest esdeveniment que es repetirà després de l’èxit assolit durant la prova pilot del 2015. Amb la creació d’aquesta prova, la FEEC volia recuperar els ral•lis d’alta muntanya en un nou format que es caracteritza pel seu desenvolupament en terrenys de mitja i alta muntanya amb punts de pas i sense un recorregut definit, tenint com a objectiu efectuar-lo a peu i grimpant en el mínim temps possible.
El ral•li d’alta muntanya, obert a tothom
En equips de 2 o 3 persones masculins, femenins o mixtes, l’F-Rally pretén que els alpinistes tinguin una prova on es valori l’estratègia, l’orientació, la tècnica i la companyonia de cordada. Esterri d’Àneu serà el camp base de la prova i la dividirà en dues jornades, cadascuna en una vall diferent. Enguany, la competició serà oberta a tothom, ja que a la categoria d’elit se li sumaran dues més amb una dificultat més baixa.
Properament, es donaran a conèixer les dates d’inscripció i els preus de les mateixes, que inclouran logística, servei mèdic, cronometratge, dinar de cloenda i obsequis i premis. En el vídeo, es poden descobrir les espectaculars imatges que va deixar l’edició del 2015.
Les Valls D'Àneu acolliran l'F-Rally el 15 i 16 d'octubre
La segona edició d’aquesta competició arriba després de l’èxit de la prova pilot
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’agost de 2016 a les 12:23
Et pot interessar
-
Esports Dues aparicions de Rashford treuen les castanyes del foc al Barça en l'estrena a la Champions
-
Esports Aquest any, sí? El Barça arrenca la Champions sense Lamine Yamal
-
Esports Raúl Asencio haurà d'anar a judici per la difusió sense consentiment de vídeos amb contingut sexual
-
Esports Rosell i Bartomeu neguen haver subornat per guanyar: «Amb Messi i Piqué no havíem de pagar»
-
Esports Newcastle: futbol, cervesa i classe obrera
-
Esports El Reial Madrid prohibeix l'entrada de banderes de Palestina al Bernabéu