El pròxim cap de setmana del 13 i 14 de gener, l’estació de la Cerdanya rebrà la cita reina del múixing neu a Catalunya amb un centenar d’inscrits i la participació també de corredors de la resta de l’Estat, francesos i andorrans. Dues mànegues decidiran els campions.
Després del retorn del múixing a la Molina la temporada passada, Lles de Cerdanya serà l’estació que enguany recollirà el testimoni i celebrarà els Campionats de Catalunya de Múixing Neu. Una competició sempre esperada per la seva espectacularitat, que concentra un generós nombre de públic assistent i que espera comptar amb un centenar de participants.
Un total de 12 categories conformen el programa de competició per a aquest any, amb canicròs, trineu i skijoring. Serà, de fet, la primera vegada que s’organitzi una prova així a l’estació de Lles de Cerdanya, que comptarà amb la direcció del club AEM i que tindrà dos recorreguts, de 8 i 4 quilòmetres.
El campionat, segons informa la Federació Catalana d'Esports d'Hivern, constarà de dues mànegues i que començarà amb la primera sortida el dissabte a les 9 del matí.
Â
Â
Lles de Cerdanya acull els Campionats de Catalunya de Múixing Neu
Aquest cap de setmana del 13 i del 14 de gener, amb la participació d'un centenar d’inscrits catalans, andorrans, espanyols, i francesos
Ara a portada
Publicat el 10 de gener de 2018 a les 12:36
Et pot interessar
-
Esports La inesperada nova aventura de Víctor Valdés com a entrenador
-
Esports Insults homòfobs contra el jugador del Barça, Héctor Fort, arran d’una foto amb una activista LGTBI
-
Esports Les obres avancen i l'Spotify Camp Nou incorpora el seu element més reconeixible
-
Esports La UEFA planteja un canvi per a les eliminatòries de Champions