Esterri d'Àneu serà, aquest cap de setmana, l'epicentre de la Ultra Trail Valls d'Àneu. La prova reunirà més de 400 persones que participaran en alguna de les tres modalitats competitives i la cursa popular.
La primera que es disputarà serà la més esperada, la Ultra, de 96 quilòmetres i 7.610 metres de desnivell. Serà la nit de divendres i dissabte, a les 12 en punt, quan els 110 corredors inscrits iniciaran el recorregut d'aquesta prova circular, una de les considerades més tècniques i que permet gaudir de paisatges com el Saboredo, el Pla de la Font o el Pinetó.
La Trail arrencarà a les sis del matí de . Ho farà des del Port de la Bonaigua i recorrerà els 53 quilòmetres que el separen fins a Esterri d'Àneu. La novetat de l'edició d'aquest any és la Sky Race, de 23 quilòmetres. La sortida serà des d'Esterri d'Àneu el dissabte a les vuit del matí.
Per últim, i ja diumenge, tindrà lloc la marxa popular de 12 quilòmetres. L'inici serà a les 10 del matí des del carrer Major d'Esterri d'Àneu.
Més de 400 corredors participaran a la Ultra Trail Valls d'Àneu
Aquest cap de setmana es disputa aquesta prova amb seu a Esterri d’Àneu
Ara a portada
Publicat el 27 de juliol de 2018 a les 09:19
Et pot interessar
-
Esports Les obres avancen i l'Spotify Camp Nou incorpora el seu element més reconeixible
-
Esports La UEFA planteja un canvi per a les eliminatòries de Champions
-
Esports Error en les entrades de la final de la Copa: els culers reben entrades amb els cognoms i el DNI equivocats
-
Esports Un entrenador de bàsquet català porta la diada de Sant Jordi fins als Estats Units