Mor un corredor durant l'Ultra Trail de Mont Blanc

El corredor ha patit una caiguda enmig d'una ultramarató de 300 quilòmetres i 25.000 metres de desnivell

Publicat el 23 d’agost de 2022 a les 11:35
Un corredor que participava en l'Ultra Trail del Mont Blanc ha mort durant la matinada d'aquest dimarts mentre disputava la prova. La tragèdia ha ocorregut durant la cursa de la Petite Trotte à Léon (PTL), una ultramarató de 300 quilòmetres i 25.000 metres de desnivell, prop del refugi de Plan Glacier.

L'esportista, de nacionalitat brasilera, es trobava al camí oficial senyalitzat quan ha patit una caiguda. Ha estat el seu equip el que ha donat l'avís a les assistències mèdiques. S'hi han desplaçat amb un helicòpter, però quan han arribat al lloc dels fets ja han trobat el cos de l'home sense vida. L'accident s'ha produït prop de la 1.30 de la matinada.

Es tractava de la primera prova de la setmana de l'Ultra Trail, que consistia en una competició per equips de dos o tres corredors. Els candidats per participar-hi són seleccionats d'acord amb la seva experiència. La competició es mantindrà i cada equip haurà de decidir si vol retirar-se'n o continuar.

[plantillavirals]