
Cursa de l'Eramprunyà de Gavà. Foto: Josep Maria Montaner
Un temps esplèndid va saludar els participants de la Cursa de l'Eramprunyà. La prova, que es va disputar aquest diumenge al matí, va servir per iniciar la tretzena edició del Circuit Català de Curses de Muntanya de la Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC). Òscar Luque i Raquel Velasco van ser els més ràpids a Gavà.
La cursa, amb 23 quilòmetres de recorregut i un desnivell positiu de 1.200 metres, va tenir 161 finishers. El guanyador va ser Òscar Luque que va arribar a la meta amb un temps d'1 hora, 59 minuts i 13 segons. En segona posició va arribar David López (2:02:52) mentre que Jose Guerrero va completar el podi amb 2:04:05.
Raquel Velasco va ser la guanyadora en categoria femenina d'una prova que es disputava a l'interior del Parc del Garraf, entre els municipis de Gavà i Begues, amb un temps de 2:39:18. El podi el van completar Neus Vidal (2:43:09) i Cristina González (2:53:36).
La tercera edició de la prova de Gavà, organitzada per la Unió Muntanyenca Eramprunyà, es va complementar amb un canicròs que tancava el Premi FEEC de l'especialitat amb victòries de Javier Torres i Nausica Comadó.

Cursa de l'Eramprunyà de Gavà. Foto: Josep Maria Montaner
Classificacions completes Cursa de l'Eramprunyà de Gavà 2015 (pdf)
Classificacions completes Canicròs de l'Eramprunyà de Gavà 2015 (pdf)
Galeria de fotos del Canicròs de l'Eramprunyà de Gavà 2015 (Josep Maria Montaner)
Galeria de fotos de la Cursa de l'Eramprunyà de Gavà 2015 (Josep Maria Montaner)