ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’octubre de 2014 a les 14:15
El periodista del diari Marca, Miguel Serrano, va dir "idiota" a l'entrenador del Barça, Luis Enrique, a la tertúlia de 'La Goleada' de 13TV. Ho podeu veure al vídeo a partir del minut 8:30.
El motiu van ser les explicacions del tècnic blaugrana durant la roda de premsa posterior al partit d'ahir. Luis Enrique va parlar de les males interpretacions d'alguns mitjans, que el van criticar per haver canviat a Messi, Neymar i Iniesta en vista del clàssic d'aquest dissabte. Serrano també va reptar a Luis Enrique a qualsevol activitat "intel·lectual".
Danae Boronat, copresentadora del programa, va instar al periodista a sortir del plató després de les seves paraules. El periodista català, José Joaquín Brotons, li va demanar a Serrano que rectifiqués i el presentador del programa, Siro López, li va dir que "ell no era el més indicat per donar lliçons".
Et pot interessar
-
Esports Avís insòlit del Barça a qui vol comprar la nova samarreta amb el nom de Lamine Yamal
-
Esports El calendari del Barça per a la temporada 25/26: quan s'estrenarà el Camp Nou?
-
Esports El Barça presenta la primera equipació per a la temporada 2025-2026: «No venim a seguir el camí»
-
Esports Ansu Fati renova amb el Barça i marxa cedit al Mònaco
-
Esports Imatges inèdites de l'interior del Spotify Camp Nou: s'ultimen els vestidors i la zona de restaurants
-
Esports Aitana Bonmatí rep l'alta hospitalària per la meningitis vírica