[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VtnD503XIqk[/youtube]
El sorteig dels setzens de final de la Copa del Rei celebrat aquest divendres al migdia ha aparellat el Reus Deportiu, de Segona B, amb l'Atlètic de Madrid. Els jugadors del Baix Camp han esclatat d'alegria quan han conegut el rival.
Pel que fa als altres equips catalans, el Barça s'enfrontarà al modest CF Villanovense, d'Extremadura, mentre que l'Espanyol ha quedat aparellat amb el Llevant UD. Per últim, l'altre conjunt català classificat, la UE Llagostera, s'enfrontarà també davant d'un Primera Divisió, el RC Deportivo de la Corunya.
Els partits són d'anada i tornada i es disputaran entre el 2 i el 16 de desembre.
VÃDEO Els jugadors del Reus celebren que els ha tocat l'Atlètic de Madrid a la Copa del Rei
El sorteig de setzens de final aparella el Barça amb el modest Villanovense, l'Espanyol amb Llevant i el Llagostera amb el Deportivo de la Corunya
ARA A PORTADA
-
7.400 pisos en deu anys: les compres de la Generalitat i Barcelona en plena crisi habitacional David Cobo
-
Què és el tanteig i retracte, la via a l'alça per comprar pisos privats i fer-los públics? David Cobo
-
«Al call center atenem unes 80 trucades diàries i ens donen 10 segons entre una i l'altra» Marc Orts i Cussó
-
-
Publicat el 16 d’octubre de 2015 a les 10:57
Et pot interessar
-
Esports Clàudia Pina aixeca els ànims d'un Barça que aconsegueix el doblet
-
Esports L'ingrés inesperat del Barça per un jugador descartat fa anys
-
Esports Un jugador del Barça critica la gestió de Flick
-
Esports Un exjugador del Barça de 23 anys forçat a retirar-se per una cardiopatia
-
Esports El Barça pot rebre una dura sanció esportiva per a la pròxima Champions
-
Esports La Lliga que parla més català... i menys espanyol