ARA MATEIX

Restablerta la circulació de l'R11 després d'extingir-se l'incendi de Girona

Societat

Publicat el 27 de juny de 2026 a les 18:31

Ja tornen a circular els trens de l'R11 fins a Maçanet-Massanes després que s'hagi extingit un incendi de vehicles a Girona, a tocar de les vies del tren. El foc que ha afectat sis vehicles també ha obligat a tallar la circulació. Segons Adif, la incidència ha obligat a suprimir cinc trens de mitjana distància i s'ha posat un pla alternatiu de transport per carretera.

Els Bombers han rebut l'avís cap a un quart de quatre de la tarda i dues dotacions hi han treballat. No ha provocat ferits, però el foc ha afectat sis vehicles, quatre dels quals han cremat, així com vegetació urbana.

Escull Girona com la teva font preferida de Google